مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-18سياسي

مشکلات ثانویه از پوشک گرفتن کودک


گرچه از پوشک گرفتن کودک همیشه یکی از مراحل سخت برای مادران است اما شرایط وقتی سختتر می شود که چندماهی است، کودک خود را از پوشک گرفته اید و حالا با دردسر جدیدتری مواجه شده اید.

-  گروه زندگی-  ای بابا.

بازم که لباست خیسه.

آخه چرا اینجوری می کنی؟ خستم کردی دیگه.

پسرک بعد از کلی جیغ زدن، درحالی که اشک هایش را با پشت دستان کوچکش پاک می کند، مقابل مادر می ایستد و برای صدمین بار قول می دهد که از این به بعد به موقع به دستشویی برود اما مادر می داند که این قول تا چند دقیقه دیگر از ذهن کودکش پاک می شود و دفعه بعد نیز همان آش است و همان کاسه.

مادر با چهره ای درهم، زیرلب با خودش زمزمه می کند: آخه این بچه که خوب بود، نمی دونم چرا اینجوری شده و حالا باید چی کار کنم.

اصلا اینکه همه فرش ها را نجس کرده و نمی تونیم توی خونه بدون دمپایی راه بریم به کنار اما واقعا دیگه تحمل این همه لجاجت و مقاومت برای رفتن به دستشویی رو ندارم.

این داستان برایتان آشناست؟ شما هم از آن دسته مادرانی هستید که با این مساله دست و پنجه نرم می کنید و از حل مشکل کودکتان عاجز مانده اید؟ اگر پاسختان مثبت است با ما باشید تا همراه با سمیرا طاووسی کارشناس روانشناسی و مشاوره، دلایل و سپس راهکارهای مواجهه با این مساله را موردبررسی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ثانویه از پوشک گرفتن کودک

مشکلات ثانویه از پوشک گرفتن کودک