مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-18حوادث

آتش سوزی کارگاهی در بزرگراه فتح تهران منجر به مصدومیت سه نفر شد


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در یکی از کارگها های واقع در بزرگراه فتح آتش سوزی رخ داد که منجر به مصدومیت سه نفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت 11 و 19 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی در بزرگراه فتح یا همان جاده قدیم کرج به سمت تهران بعد از میدان شیر پاستوریزه خیابان عمار به سازمان 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد .

وی گفت: بلافاصله دو ایستگاه عامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، محل آتش سوزی یک کارگاه تولیدی نگهداری شیشه جلوی اتومبیل خودرو بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: این کارگاه یک تولیدی خصوصی بود که یکی از سه طبقات این کارگاه دچار آتش سوزی شده بود که به قسمت های دیگر طبقات نیز آتش سوزی سرایت کرده بود و بخش های از طبقات میانی را در بر گرفته و دود بسیار زیادی محل حادثه را فرا گرفته بود.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان در همان لحظات اولیه موفق شدند دو مرد 30 ساله که این شرایط خطرناک گرفتار و دود زده شده بودند را خارج و تحویل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک مرد 25 ساله نیز دچار سوختگی جزیی شده بود که این فرد هم به اورژانس منتقل شد، 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی کارگاهی در بزرگراه فتح تهران منجر به مصدومیت سه نفر شد

آتش سوزی کارگاهی در بزرگراه فتح تهران منجر به مصدومیت سه نفر شد