مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 13:332022-06-18اقتصادي

استراتژی بازاریابی تهاجمی و ارائه خدمات به روز اولویت بیمه رازی


معاون اجرایی مدیر عامل شرکت بیمه رازی اعلام کرد که امسال، در کنار استراتژی بازاریابی تهاجمی، بهبود فرآیندها و ارائه خدمات به روز به مشتریان و شبکه فروش با جدیت پیگیری خواهد شد.

- روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، وهاب جوادی در چهلمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت پخش می شد، توسعه کانال های ارایه  خدمات صدور و خسارت دهی در قالب افزایش تعداد شعب در لایه شهرهای مهم و نیز تداوم اعطای کد نمایندگی به متقاضیان حرفه ای و تخصصی سازی نمایندگان منتخب فعلی در بازارهای هدف مطلوب اعلامی را در دستور کار شرکت خواند و گفت: بیمه رازی 19 ساله بالغ اکنون در همه مراکز استان ها و چند شهرستان بزرگ شعبه دارد و راه اندازی شعب در سایر مناطق را نیز ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به این که ایجاد 30 شعبه جدید در دستور کار استراتژی بازاریابی بیمه رازی است، اظهار کرد: شعب جدید شرکت متناسب با اولویت هایی همچون جمعیت، سهم از تولید ناخالص ملی، ضریب نفوذ و ویژگی های بومی استان تاسیس خواهد شد.

او همچنین اعلام کرد که بیمه رازی در سال گذشته سه شعبه جدید تاسیس و در ماه های آتی، چند شعبه دیگر و البته با ماموریت های متفاوت و متنوع در  کشور افتتاح خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی بازاریابی تهاجمی و ارائه خدمات به روز اولویت بیمه رازی

استراتژی بازاریابی تهاجمی و ارائه خدمات به روز اولویت بیمه رازی