مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-18دانش

املاک مجاور دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، شعبه پارک علم و فناوری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، املاک واقع در طرح توسعه دانشگاه تهران که طی 20 سال گذشته از مالکان شخصی خریداری شده و به مالکیت دانشگاه تهران درآمده است، - املاک واقع در طرح توسعه دانشگاه تهران که توسط دانشگاه تملک شده و در مجاورت دانشکده محیط زیست دانشگاه قرار دارند، به عنوان شعبه پارک علم و فناوری مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، املاک واقع در طرح توسعه دانشگاه تهران که طی 20 سال گذشته از مالکان شخصی خریداری شده و به مالکیت دانشگاه تهران درآمده است، در حال تعیین تکلیف و بهینه سازی کاربری است.

بر این اساس، بخشی از املاک واقع در محدوده طرح توسعه دانشگاه تهران که در خیابان های مجاور پردیس مرکزی دانشگاه و جنب دانشکده محیط زیست قرار دارد، به راه اندازی شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه ویژه استقرار شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور حوزه محیط زیست اختصاص پیدا می کند.

هدفگذاری اعلام شده از سوی سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برای افزایش استقرار شرکت ها و کسب وکار های دانش بنیان در دانشگاه تهران، افزایش آن ها به 2 هزار واحد تا پایان سال 1401 و استقرار بخشی از آن ها در برخی املاک واقع در طرح توسعه دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک مجاور دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، شعبه پارک علم و فناوری می شود

املاک مجاور دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، شعبه پارک علم و فناوری می شود