مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-18حوادث

تولد دوباره از دل خاکستر


زهرا طاهری پرکوهی اراده نقش طلایی در ترک اعتیاد دارد که شاید در نگاه فرد گرفتار در این دام محال باشد اما در این گزارش به سراغ فردی رفتیم که سال های سال درگیر اعتیاد بود و توانست به دنیای سفید برگردد البته خواستند در این گزارش فامیلی شان ذکر نشود.

*روزهای سیاه یک معتاد آقا اسماعیل از روزهایی می گوید که شاید فکر کردن به آن روزها لرزه بر اندامش می افکند و روزهای سیاهی که حتی یادآوری اش تلخ است و از گذشته هایش می گوید؛ به یاد 17 سالگی اش می افتد روزهایی که از  شرایط عالی فوتبال برخوردار بود البته باتوجه به اینکه پدرش مربی فوتبال بوده بیشتر همراه و مشوق بوده است.

  *سیگار؛ دروازه اعتیاد در خانواده نسبتا متوسط و کارگری بزرگ شدم و زمانی که برای تست در تیم راه آهن تهران بنا به دلایلی نامم از لیست خط خورد، باتوجه به اینکه فوتبال تمام دنیایم بود وقتی از آنجا بیرون آمدم ناخودآگاه به دکه سیگار فروشی رفتم و این حس سراغم آمد که باید سیگار بکشم و آنجا نخستین باری بود که مصرف سیگار را شروع کردم.

*خیلی خجالت کشیدم برخلاف خیلی ها که نخستین بار با مصرف سیگار خیلی احساس بزرگی می کنند آن روز با احساس خجالت و در تنهایی سیگار کشیدم، بعد از آن ماجرا راهی خدمت سربازی شدم و در طول خدمت سربازی و هر مکانی که می توانستم سیگار می کشیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد دوباره از دل خاکستر

تولد دوباره از دل خاکستر