مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-18سياسي

نزدیک به 70 درصد از مصرف برق گلستان در بخش خانگی استفاده می شود


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: گلستان بیش از 650 هزار مشترک خانگی دارد که این خود 82درصد تمام مشترکان استان را دربر دارد که نزدیک به 70 در از مصرف برق استان در بخش خانگی استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، سیداحمد موسوی در دیدار با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امامان جمعه سراسر استان طی سخنانی با اشاره به تاکیدات مکرر آموزه های دینی در قرآن و احادیث در مورد پرهیز از اسراف و اعتدال و میانه روی در امور اظهار کرد: مصرف برق کشور طی سال های اخیر مسیر صعودی داشته است و در حال حاضر میزان مصرف ما از میزان تولید نیروگاه های مان پیش افتاده و این امر موجب مدیریت اضطراری بار در سطح کشور شده است وی با تاکید بر نقش ائمه جمعه به عنوان مشعل داران هدایت در سطح جامعه خواستار مساعدت ایشان در راستای توسعه و تثبت فرهنگ مدیریت مصرف بیش از گذشته شد.

موسوی اضافه کرد: از ائمه جمعه و جماعات می خواهیم که به کمک مجموعه برق بیایند و با مدیریت مصرف برق توسط هم استانی های عزیز، از تریبون های نماز جمعه، این دستگاه خدمات رسان را یاری کنند.

وی افزود: از مشترکان تقاضا داریم در ساعت اوج مصرف ( 12 تا 17) با قرار دادن درجه اسپیلت روی درجه 24 تا 26 و کولرهای گازی روی دور متوسط و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 70 درصد از مصرف برق گلستان در بخش خانگی استفاده می شود

نزدیک به 70 درصد از مصرف برق گلستان در بخش خانگی استفاده می شود