مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-18اجتماعي

هشدار سازمان هواشناسی درباره توفان گرد و خاک در سه استان


در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب شود.

- در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب شود.

سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک و توفان گرد و خاک در سه استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: وزش باد شدید، خیزش گردوخاک، در نواحی مستعد توفان گردوخاک و احتمالا توفان شن فردا (29 خردادماه) در شمال سیستان و بلوچستان، جنوب و نوار شرقی خراسان جنوبی و نوار شرقی کرمان و دوشنبه (30 خردادماه) در جنوب و نوار شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

اختلال در تردد، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی، آسیب به سازه های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، سقوط اشیاء از ارتفاعات، شکستن درختان فرسوده و نهال ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل ریلی و هوایی در این شرایط جوی دور از انتظار نیست.

در این وضعیت جوی اجتناب از سفرهای غیرضروری، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه ها، مدیریت و محا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواشناسی درباره توفان گرد و خاک در سه استان

هشدار سازمان هواشناسی درباره توفان گرد و خاک در سه استان