مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-18اقتصادي

تخصیص 225 میلیون تومان برای اجرای طرح شهید سلیمانی در آستارا


تخصیص 225 میلیون تومان برای اجرای طرح شهید سلیمانی، پی گیری مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش، برنامه ریزی برای اوقات فراغت و ضرورت ایمن سازی دانش آموزان مقاطع ابتدایی در برابر ویروس کووید 19 ازجمله مباحث مطرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش اظهار کرد: برای اوقات فراغت دانش آموزان باید برنامه ریزی داشته باشیم و دراین خصوص آموزش و پرورش و بسیج برنامه های خوبی دارند.

  عنایت رضایی پور خواستار پی گیری مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا شد و گفت: در جریان سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا دو میلیارد تومان برای تجهیز مدارس مصوب شد که در صورت پی گیری و تخصیص آن مشکل بسیاری از مدارس حل می شود.

  نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی تمام حضوری مدارس قرار داریم، افزود: آموزش و پرورش ضمن تشکیل ستاد ثبت نام با همکاری بازرگانی و اتاق اصناف برای کارگروه سرویس حمل ونقل دانش آموزی و لباس فرم مدارس برنامه ریزی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 225 میلیون تومان برای اجرای طرح شهید سلیمانی در آستارا

تخصیص 225 میلیون تومان برای اجرای طرح شهید سلیمانی در آستارا