مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-18سياسي

زخم کهنه مترو ورامین به دست رییس جمهوری درمان می شود


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: زخم کهنه مترو به دست رییس جمهوری درمان خواهد شد و مهم ترین مطالبه مردم در این سفر، پایان دادن به قصه پر غصه متروی تهران به قرچک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری دیار پانزده خرداد که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: زخم کهنه مترو به دست رییس جمهوری درمان خواهد شد و مهم ترین مطالبه مردم در این سفر پایان دادن به قصه پر غصه متروی تهران به قرچک، ورامین و پیشوا است.

  وی گفت: تأمین آب زراعی و انتقال پساب تهران برای احیای کشاورزی و دامپروری یک ضرورت است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک افزود: ساخت بیمارستان پیشوا، بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین و توسعه بیمارستان قرچک از اولویت های حوزه درمان این منطقه می باشد.

نوش آبادی اذعان کرد: نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل بین شهری و اختصاص حداقل 150 اتوبوس جدید نیاز مبرم سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا است.

وی بیان کرد: منطقه ورامین و پیشوا قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران و تامین کننده اصلی گوشت و پروتیین و موادغذایی پایتخت کشور می باشد و اگر فکری به حال کشاورزان و دامپروران این منطقه نباشد، امنیت غذایی پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کهنه مترو ورامین به دست رییس جمهوری درمان می شود

زخم کهنه مترو ورامین به دست رییس جمهوری درمان می شود