مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-18سياسي

چرا پمپئو این روزها زیاد حرف می زند؟!


مایک پمپئو با تشدید جوسازی های اخیر خود علیه ایران، به نوعی سعی دارد زمینه را جهت مرگ قطعی توافق هسته ای برجام و همچنین ساختن تصویری سیاه از سپاه و در نهایت موفق جلوه دادنِ کارزار فشار حداکثری علیه ایران فراهم سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس،  مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در دولت دونالد ترامپ که یکی از چهره های اصلی کارزار فشار حداکثریِ دولت مذکور علیه ایران بود، به تازگی و مخصوصا پس از صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، بر شدت لفاظی ها و مواضع خود علیه کشورمان افزوده است.

  در تازه ترین مورد، پمپئو در گفتگو با العربیه، مطالبی جدیدی را در رابطه با نوعِ رویکرد دولت آمریکا در قبال ایران مطرح کرده است.

پمپئو درگفتگوی مذکور به طور خاص و بار دیگر، ایران را به پنهانکاری در مورد برنامه اتمی اش متهم کرده (ادعایی که تاکنون بارها از سوی پمپئو مطرح شده) و اقدام شورای حکام در صدور قطعنامه علیه ایران را اقدامی بجا و درست دانسته که باید مدت ها قبل انجام می شد.

پمپئو بدون توجه به نقض یکجانبه برجام از سوی دولت آمریکا، ایران را به نقض قطعنامه های آژانس بین المللی انرژی اتمی متهم نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پمپئو این روزها زیاد حرف می زند؟!

چرا پمپئو این روزها زیاد حرف می زند؟!