مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-18ورزشي

واکنش عجیب سازمان لیگ به حمله دکتر دادکان


این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ محمد دادکان امروز در مصاحبه با روزنامه ایران ورزشی گفت: پرونده تبلیغات محیطی فوتبال ایران را به من بدهید تا بگویم در سازمان لیگ چه خبر است.

این دقیقا همان کاری است که مهرداد سراجی عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال دو ماه قبل خواهان انجامش شد و سپس با رای اعضای مجمع و لابی سنگین جریانی خاص در داخل فوتبال ایران ، استیضاح و برکنار شد! حالا جالب است که صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ در این خصوص گفت: بنده با ارسال نامه ای از دکتر محمد دادکان به طور رسمی دعوت کردم که برای مشاهده و بررسی پرونده تبلیغات محیطی در هر زمانی که خودشان مشخص کردند به سازمان لیگ تشریف بیاورند و پرونده تبلیغات محیطی و عملکرد بخش بازاریابی سازمان لیگ را مورد مشاهده و بررسی قرار بدهند! مشخص نیست این فرد که با عملکرد ضعیف و مبهم خود، انتقادات زیادی را از جانب بزرگان و کارشناسان فوتبال ایران برانگیخته است، چرا اسناد و حساب های مربوط به درآمدهای سازمان لیگ از این راه طی چند سال اخیر را منتشر نمی کند؟! این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عجیب سازمان لیگ به حمله دکتر دادکان

واکنش عجیب سازمان لیگ به حمله دکتر دادکان