مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-18سياسي

«سه نقطه» جدید با موضوع «صیانت» و 5 تا درد بی فیلتر آمد!


سی و دومین شماره سه نقطه با عنوان «مکتوب طنز+ جّد فارسی» با مطالبی از محمدکاظم کاظمی، رضا سعیدی ورنوسفادرانی و امید مهدی نژاد به موضوع «صیانت» اختصاص پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سی و دومین شماره سه نقطه  به آنان که خود را صیانت کردند، پیش از آنکه کسی آن ها را صیانت کند، تقدیم شده است.

بر این اساس امید مهدی نژاد، مدیر مسئول این نشریه در صفحه اول دفتر هدف از انتخاب این موضوع را در قالب مطلبی به نام چرا صیانت؟ چرا ما؟ پس چرا چی؟ عنوان کرده است.

در بخشی از یادداشت وی می خوانیم: اما آنچه سه نقطه را بر آن داشت تا پیرامون این مقوله دست به طنزپردازی بزند و آن را از جوانب گوناگون مورد غور و مداقه قرار دهیم، نه عنوان این طرح و نه حتی خود این طرح، که چیزهایی دیگر است.

بر همگان و از جمله بر ما واضح و مبرهن است که فضای مجازی در همه جای دنیا همانند فضای حقیقی نیازمند قانون و قاعده و دستورالعمل و هدایت کننده ها و محدود کننده هایی از این دست است.

همچنین همه از جمله ما بر این باوریم که صلاح و مصلحت کاربران فضای مجازی کشور ما را متخصصان و کارشناسان و استادان کارکشته ـ از جمله روح الله مؤمن نسب و علی اکبر رائفی پور ـ بیش از هر کس دیگری می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سه نقطه» جدید با موضوع «صیانت» و 5 تا درد بی فیلتر آمد!

«سه نقطه» جدید با موضوع «صیانت» و 5 تا درد بی فیلتر آمد!