مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-18سياسي

شهردار شیراز به مطالبات پاتوق رسانه ای تبیین پاسخ داد


طی نشستی در قالب پاتوق رسانه ای تبیین که به همت سازمان بسیج رسانه فارس و با محوریت مجمع مطالبه گران استان فارس تشکیل شد، مشکلات کلانشهر شیراز و مسائل مربوط به آن با حضور شهردار شیراز به بحث و بررسی گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان بسیج رسانه فارس، در این جلسه هدف از برگزاری پاتوق رسانه ای تبیین را بنا به دستور مقام معظم رهبری دانست تا بستری برای مردم، حلقه های میانی و مسئولان باشد تا مطالبات به حق خود را در فضایی آرام به گوش مسئولان برسانند و در جهتی مسئولان در جهت امیدآفرینی با مردم حرف بزنند.

هادی رضایی بیان کرد: مدت ها است که سوال پرتکرار مردم این است که رسانه در اختیار ما نیست و در قالب تجمع که موجب سوءاستفاده دشمن و بی نظمی در سطح شهر می شود؛ نمیتوانیم مسائل و مشکلات خود را مطرح کنیم پس این بستر برای اقشار مختلف با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی ایجاد شده است.

ارتباط میان مردم و مسئولین؛ هدف مجمع مطالبه گران فارس رییس مجمع مطالبه گران استان فارس نیز در این نشست ضمن قدردانی از بسیج رسانه استان، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تریبونی به دست گروه های مردم دادند که امشب در خدمت شهردار شیراز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیراز به مطالبات پاتوق رسانه ای تبیین پاسخ داد

شهردار شیراز به مطالبات پاتوق رسانه ای تبیین پاسخ داد