مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-18پزشكي

نظارت 500 بازرس بر عرضه مواد غذایی در مشهد


رییس کار گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نظارت بر تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز اقامتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه توسط 500 بازرس در قالب طرح تابستانه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وبدا، محمد باباخانی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: طرح نظارت ویژه بر اماکن اقامتی، رستوران ها، فست فودها، نانوایی ها، آبمیوه فروشی ها و دیگر صنوف مختلف محدوده حرم مطهر رضوی و مناطق ییلاقی زیر پوشش این دانشگاه انجام می شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص فصل گرما و افزایش حضور زائران بارگاه منور رضوی در مشهد، تشدید اقدامات کنترلی در حوزه کیفیت غذا و آب و بیماریهای ویروسی و واگیردار از جمله کرونا و آبله میمونی در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: 250 نفر از بازرسان طرح تابستانه نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن اقامتی در مشهد و 248 نفر دیگر هم در شهرستان های تابعه این دانشگاه حضور دارند که این طرح از 25 خردادماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

  رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در قالب طرح تابستان پرونده های متخلفان با سرعت بیشتری پیگیری شده و برخوردهای قاطع تر خواهیم داشت تا درس عبرتی برای دیگران باشد،چراکه هیچ چیز مهمتر از سلامت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 500 بازرس بر عرضه مواد غذایی در مشهد

نظارت 500 بازرس بر عرضه مواد غذایی در مشهد