مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 17:072022-06-18اقتصادي

پیوست زیست محیطی طرح گردشگری گردو اراک دیده شده است


محدوده پروژه گردو، منطقه ای بکر و طبیعی است و در اجرای آن توجه ویژه ای به پیوست زیست محیطی طرح داشته ایم و آسیبی در این خصوص به طبیعت منطقه و منظر آن وارد نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از شهرداری اراک، علیرضا کریمی اظهار کرد: عملیات اجرایی بخشی از پروژه دره گردو در رود کنار به سرعت و با کیفیتی مطلوب در حال انجام است، اما برای اجرای پروژه در بخش های دیگر منتظر واگذاری زمین های اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری هستیم.

وی افزود: در واقع اجرای پروژه دره گردو از سال 85 در دستور کار قرار گرفته بود، اما به دلیل موانع مختلفی که وجود داشت این پروژه به مرحله اجرا نرسید.

با شروع فعالیت مدیریت شهری جدید و دوره ششم شورای اسلامی شهر اراک، رفع موانع این پروژه در اولویت قرار گرفته است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: تنها مانع اصلی که سر راه اجرای پروژه دره گردو قرار گرفته است، واگذاری زمین های مورد تقاضا از اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری است که امیدواریم هر چه سریع تر به انجام برسد تا پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد و رضایت مندی مردم در این زمینه حاصل شود.

کریمی ادامه داد: در حال حاضر زمین ها برای واگذاری قیمت گذاری شده اما هنوز به شهرداری ابلاغ نشده است، اجرای عملیات قبل از واگذاری زمین ها امکان پذیر نیست، لذا تسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست زیست محیطی طرح گردشگری گردو اراک دیده شده است

پیوست زیست محیطی طرح گردشگری گردو اراک دیده شده است