مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 17:322022-06-18حوادث

فروشندگان سئوالات تقلبی کنکور دستگیر شدند


رییس پلیس فتای تهران از دستگیری دو ادمین کانال و صفحه های اینترنتی خبر داد که سئوالات تقلبی را با مبلغ گزافی می فروختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اشاره به دستگیری 2 کلاهبردار سوالات تقلبی اظهار کرد: در رصد و پایش فضای مجازی و در اجرای طرح برخورد با کلاهبرداران اینترنتی در پوشش ادعای فروش سوالات کنکور 1401 و امتحانات نهایی چندین کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی در این باره مشاهده و مورد پیگیری ویژه قرار گرفت.

او افزود: افسران سایبری پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند پنج کانال و صفحه که در مجموع بیش از 50 هزار نفر دنبال کننده دارند، ضمن ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور، تجهیزات پیشرفته ارتباطی را نیز با عنوان ابزار تقلب با قیمت های گزاف در این کانال ها می فروشند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های تخصصی و اقدامات فنی 2 ادمین اصلی این کانال ها را شناسایی و پس از احراز هویت این افراد و تشریفات قضایی در یک اقدام غافلگیرانه این شیادان را در محل اختفای خود دستگیر کردند.

او اظهار داشت: در بررسی محل دستگیری این افراد، تعداد زیادی دوربین مخفی در انواع مختلف (خودکار، فلش و پریز) و هندزفری نامریی کشف شد و متهمان به همراه تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان سئوالات تقلبی کنکور دستگیر شدند

فروشندگان سئوالات تقلبی کنکور دستگیر شدند