مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 18:472022-06-18اقتصادي

بومی سازی 600 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از بومی سازی افزون بر 600 قطعه تخصصی تا پایان خرداد ماه امسال در این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس بعد از ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریم و موانع موجود در تامین قطعات خارجی، استفاده از توانمندی های ساخت داخل بهترین گزینه برای تامین قطعات جهت تولید برق پایدار در این نیروگاه است که حرکت در مسیر ساخت داخل موجب حمایت از تولیدکننده های داخلی، کمک به اشتغال و صرفه جویی ارزی خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه تا پایان خرداد ماه امسال، موفق به بومی سازی بیش از 600 قطعه مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی شده است که این نیروگاه علاوه بر صرفه جویی ارزی، گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس تصریح کرد: در این بازه زمانی قطعات یدکی ولوهای آبشیرین کن، نازل تفلونی و هدر آب پاش آبشیرین کن، قطعات فرم باند اسکرین، توری، قرقره، زنجیر باند اسکرین، هوزینگ مکانیکال سیل، کاسه نمد بومی سازی شده است.

سلیمی افزود: همچنین دیگر قطعات، کمپرسور شامل اینتر کولر سوپاپ ولوها، رینگ پیستون ها، گلندهای روغن، دیافراگم، شاتون، شفت و پیستون کمپرسور فیلترهای هوا قطعات، پوسته یاتاقان باند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی 600 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس

بومی سازی 600 قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس