مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 21:072022-06-18بين الملل

سرگی لاوروف؛ نگویید جنگ، بگویید عملیات/ کار مردم اوکراین را چه بنامیم؟


اگر نام کار روسیه در اوکراین، حمله نیست و عملیات ویژه است کاری که مردم اوکراین دارند انجام می دهند چه نام دارد؟ - اگر نام کار روسیه در اوکراین، حمله نیست و عملیات ویژه است کاری که مردم اوکراین دارند انجام می دهند چه نام دارد؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- وزیر امور خارجه روسیه در گفت و گویی پُر تنش با بی بی سی گفته ما به اوکراین حمله نکردیم و اتفاقی که در این کشور از 5 اسفند 1400 شروع شده را اجرای یک عملیات نظامی ویژه دانسته است.

سرگی لاوروف در توجیه تهاجم روسیه به اوکراین دلیل این عملیات نظامی ویژه را هم این گونه توضیح داده است: به خاطر آن که مطلقاً هیچ راه دیگری نداشتیم تا به غرب بفهمانیم کشاندن اوکراین به ناتو یک اقدام جنایت کارانه است .

با این منطق و اگر روسیه یک قدرت نظامی و وسیع نبود کشور دیگری هم می توانست با این ادعا که می خواهد به مسکو بفهماند اقدام آنان جنایت کارانه است حمله کند و بگوید داریم در روسیه عملیات ویژه نظامی انجام می دهیم و حمله نکرده ایم.

این یک عملیات ویژه نظامی است برای این که به روسیه بفهمانیم.

.

در این که روس ها را تحریک کردند تردیدی نیست.

شاید هم دام گسترانیدند و محاسبات روس ها نادرست درآمد و تصور می کردند طرف یک هفته دولت اوکراین را ساقط می کنند نه این که از 100 روز هم فراتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگی لاوروف؛ نگویید جنگ، بگویید عملیات/ کار مردم اوکراین را چه بنامیم؟

سرگی لاوروف؛ نگویید جنگ، بگویید عملیات/ کار مردم اوکراین را چه بنامیم؟