مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 22:122022-06-18اقتصادي

برق صنعت آمل مقطعی قطع شد


فرماندار آمل با بیان اینکه یک پنجم برق مصرفی مازندران در شهرستان آمل انجام می شود، گفت: برق واحدهای صنعتی برای مدیریت مصرف خانگی و کاهش قطعی های تابستان در این شهرستان به صورت مقطعی قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی عصر امروز در نشست مدیریت مصرف برق این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش دمای هوا، نیاز است تا هم مردم و هم مسؤولان برای کاهش قطعی و سپری کردن تابستانی با کمترین قطعی برق دست به دست هم دهند و در مدیریت مصرف و کاهش آن برای استفاده همه مردم تلاش داشته باشند.

وی افزود: برای کاهش قطعی برق و استفاده مردم از نعمت برق، از روزهای گذشته تاکنون برق واحدهای صنعتی و کارخانجات برای مدیریت مصرف خانگی و مدیریت مصرف در تابستان قطع می شود.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه نشست مدیریت مصرف برق از این پس به صورت مستمر و منظم برگزار می شود تا به تصمیمات اساسی منجر شود، تصریح کرد: برای کاهش مصرف برق در آمل برق واحدهای صنعتی شهرستان به صورت نوبتی قطع می شود البته تلاش می کنیم با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، میزان قطعی برق خانگی در ایام پیک مصرف را کاهش دهیم.

این مسؤول با اشاره به همکاری و همراهی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان آمل در راستای کمک به کاهش مصرف، خاطرنشان کرد: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق صنعت آمل مقطعی قطع شد

برق صنعت آمل مقطعی قطع شد