مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-18بين الملل

رییس روس نفت: کشورهای اروپایی در حال خودکشی هستند


رییس شرکت نفتی روس نفت گفت که کشورهای اروپایی با اعمال تحریم علیه روسیه در حال خودکشی هستند.

- به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور سچین رییس شرکت نفتی روس نفت گفت که کشورهای اروپایی با اعمال محدودیت علیه روسیه، در حال شلیک به پاهای خود هستند.

وی که در مجمع بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ صحبت می کرد، گفت: اروپا با اعمال تحریم ها علیه روسیه در حال خودکشی انرژی است .

پیشتر نیز ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفته بود که تحریم ها شمشیر دو لبه بود و سران کشورهای اروپایی با اعمال محدودیت ها علیه روسیه، ضربه چشمگیری به اقتصادهای خود وارد آورده اند.

وی افزود که خسارت های مستقیم اتحادیه اروپا از تحریم ها می تواند از 400 میلیارد دلار در یک سال فراتر رود و هزینه آن نیز بر دوش شهروندان اتحادیه اروپا خواهد بود.

روسیه در پنجم اسفندماه به درخواست کمک جمهوری های دونباس برای دفاع در مقابل حملات اوکراین به این کشور اروپایی حمله کرد و از آن زمان کشورهای غربی با تشدید فشار تحریم ها و عرضه تسلیحات به اوکراین به آتش ناآرامی ها در اوکراین دامن زدند.

چند روز پیش کارل نهامر، صدراعظم اتریش گفته بود، اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت واردات گاز طبیعی روسیه به عنوان بخشی از دور بعدی تحریم ها علیه مسکو، بحث نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس روس نفت: کشورهای اروپایی در حال خودکشی هستند

رییس روس نفت: کشورهای اروپایی در حال خودکشی هستند