مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 22:572022-06-18سياسي

دیدار هیأت پارلمانی کرواسی با امیرعبداللهیان


وزیر امور خارجه ارتقای سطح مناسبات تجاری و اقتصادی ایران و کرواسی را مهم خواند و ابراز امیدواری کرد پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی بزودی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) 28 خرداد در دیدار رییس و اعضای هیأت پارلمانی کرواسی که به تهران سفر کرده اند، با اشاره به گفتگوها و رایزنی های به عمل آمده بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و کرواسی طی ماه های اخیر نسبت به توسعه مناسبات دو کشور ابراز علاقه مندی کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار به جایگاه تأثیرگذار دیپلماسی پارلمانی و نیز سیاست خارجی متوازن در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه محدودیتی برای توسعه مناسبات با جمهوری کرواسی ندارد و مجالس دو کشور نقش مهمی در حمایت از مناسبات فیمابین ایفا می کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان ارتقای سطح مناسبات تجاری و اقتصادی دو کشور را مهم خواند و ابراز امیدواری کرد پنجمین دور اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی بزودی برگزار شود.

تشریح آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم های ظالمانه و مواضع اصولی کشورمان در این خصوص از دیگر محورهای مطروحه در ملاقات هیأت پارلمانی کرواسی با وزیر امور خارجه کشورمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت پارلمانی کرواسی با امیرعبداللهیان

دیدار هیأت پارلمانی کرواسی با امیرعبداللهیان