مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 06:522022-06-19پزشكي

استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های پرتو درمانی جهان برای درمان سرطان


رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تکنیک پرتو درمانی سه بعدی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان برای درمان سرطان مورد استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امیر گرگیچ امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: پرتو درمانی از رایج ترین روش های درمان سرطان است که می تواند به تنهایی یا همراه با سایر روش های درمانی مانند جراحی، شیمی درمانی یا هورمون درمانی به کار گرفته شود.

رییس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تکنیک پرتو درمانی سه بعدی که در بخش پرتو درمانی ولایت در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان مورداستفاده قرار میگیرد از پیشرفته ترین روش های درمانی سرطان در دنیاست.

وی ادامه داد: مرکز رادیوتراپی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمان بیماران سرطانی جنوب شرق کشورمی باشد که به منظور رفاه حال هم استانی های عزیز از شنبه تا چهارشنبه,ساعت 7 صبح الی 8 شب به صورت دوشیفت فعال است.

گرگیج از افزایش 79 درصدی پذیرش و درمان بیماران بخش پرتودرمانی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان خبر داد و گفت: پذیرش و درمان بیماران بخش پرتودرمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) تا پایان خرداد ماه سال 1401 حاکی از ارائه خدمت به 767 نفر است که با توجه به بیماران در لیست انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های پرتو درمانی جهان برای درمان سرطان

استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های پرتو درمانی جهان برای درمان سرطان