مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:272022-06-19اقتصادي

معاون سازمان هواپیمایی: 150 هواپیمای فعال داریم


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری می گوید: گرانفروشی بلیت هواپیما به شرکت های هواپیمایی برنمی گردد بلکه تقصیر واسطه ها و دلالان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در روزهای اخیر برخی مسیرهای پروازی با قیمت های بالا، سروصدای مسافران را درآورده است؛ به گونه ای که تا پایان تیر ماه، به هیچ عنوان بلیت پرواز تهران-مشهد زیر یک ملیون تومانی پیدا نمی شود.

همچنین پروازها به مقصد کیش نیز علی رغم گرمای هوا و کاهش تقاضا به جزایر جنوبی کشور، در آستانه یک میلیون تومانی به فروش می رسد.

این مسأله شامل پروازهای تهران-شیراز هم بوده و به سختی می توان بلیت های زیر 900 هزار تومان یافت.

قیمت جدید بلیت هواپیما نرخ نامه را دور زده است؟ اگرچه این ارقام تقریباً با سقف نرخ تعیین شده در آخرین نرخ نامه بلیت پروازهای داخلی مصوب شورای عالی هواپیمایی کشوری در 13 دی ماه سال گذشته برابر است، اما با توجه به کیفیت پایین خدمات برخی ایرلاین ها در پروازهای داخلی، تأخیرهای پروازی که عملاً به جزیی از صنعت هوانوردی تبدیل شده و دیگر مشکلات مسافران پروازها، نارضایتی مسافران را در پی داشته است.

سازمان حمایت: گرانفروشی بلیت کار دو ایرلاین بود که شناسایی شدند این در حالی است که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پنجشنبه 26 خرداد طی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان هواپیمایی: 150 هواپیمای فعال داریم

معاون سازمان هواپیمایی: 150 هواپیمای فعال داریم