مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:322022-06-19اقتصادي

جزییات ثبت نام و هزینه سفر زمینی عتبات/ زائران از کدام مرزها به عراق می روند؟


با لغو ویزای سفر زمینی به عتبات، سازمان حج و زیارت، نام نویسی از متقاضیان این سفر معنوی را آغاز کرد و به این ترتیب پس از تکمیل ظرفیت کاروان ها، - بین الحرمین؛ روز گذشته این امر در حالی است که هزینه سفر هوایی عتبات از حدود 9 میلیون تومان آغاز می شود و با برقراری سفرهای زمینی عتبات ، سفرهای ارزان زیارتی محقق خواهد شد.

البته مسؤولان سازمان حج و زیارت در تلاشند هزینه این سفر معنوی را باز هم کاهش دهند و با اجاره هتل ها با درجه های متنوع، امکان تشرف به عتبات با هزینه کم تری را برای همه مشتاقان زیارت کربلا فراهم کنند.

آغاز اعزام زائران سفر زمینی عتبات پس از تکمیل ظرفیت کاروان ها همچنین حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه نخستین اعزام زائران به عتبات از طریق مرزهای زمینی از 31 خردادماه آغاز می شود، می گوید: ما آمادگی اعزام زائران از امروز را هم داریم.

اما به دلیل لزوم تکمیل شدن ظرفیت کاروان ها، پیش بینی می کنیم نخستین اعزام از 31 خردادماه انجام شود.

75 درصد زائران سفر زمینی عتبات از مرز مهران وارد عراق می شوند علاوه بر این، همانطور که کابینه دولت عراق اعلام کرده بودند، در مرحله نخست روزانه 2 هزار و 500 زائر ایرانی از مرزهای زمینی بدون اخذ ویزا می تواند در قالب کاروان به عتبات مشرف شود که با برنامه ریزی انجام شده مسؤولان وزارت کشور و سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام و هزینه سفر زمینی عتبات/ زائران از کدام مرزها به عراق می روند؟

جزییات ثبت نام و هزینه سفر زمینی عتبات/ زائران از کدام مرزها به عراق می روند؟