مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-19اجتماعي

سرانه فضای ورزشی در مدارس کردستان 20 سانتیمتر است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سرانه فضای ورزشی در مدارس استان پایین تر از میانگین کشوری و حدود 20 سانتی متر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،، هاشم ناظمی جلال در آیین افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان کردستان که با عنوان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود، اظهار کرد: بعد از دو سال شیوع بیماری منحوس کرونا، خدا را شاکریم زمینه ای فراهم شد که در قالب این مسابقات در طول هفته در جمع معلمان ورزشکار استان باشیم.

 ناظمی جلال توجه به ورزش در آموزش و پرورش را بسیار با اهمیت و  برگزاری چنین مسابقاتی را بسیار ارزشمند و کاری سخت دانست.

 ناظمی جلال با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد؛ ابراز امیدواری کرد فرهنگیان عزیز و ورزشکار استان کردستان بتوانند در مرحله کشوری نیز خوش بدرخشند و نتایج درخشانی کسب کنند.

وی با بیان اینکه ورزش برای یک مسلمان باید وسیله ای برای بالا بردن خلق و خویی نیکو باشد؛ گفت: نیروی بدنی و تقویت جسمی بدون ایمان ارزشی ندارد.

ناظمی جلال با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که شخص باایمان قوی و نیرومند از شخص با ایمان ضعیف بهتر و دوست داشتنی تر است؛ عمل صالح، انجام فرائض الهی، عفو و گذشت و خودسازی را از ویژگی های یک ورزشکار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی در مدارس کردستان 20 سانتیمتر است

سرانه فضای ورزشی در مدارس کردستان 20 سانتیمتر است