مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-19اقتصادي

برنامه های وزارت نیرو برای تأمین برق صنایع در تابستان


وزارت نیرو در تابستان سال جاری با هدف حفظ پایداری جریان برق در کشور، اقدام به اجرای مجموعه برنامه هایی هدفمند کرده است که در بخش های مختلف اجرایی می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، در بازه زمانی اوج بار شبکه سراسری و در بخش صنایع، برنامه های متفاوتی مانند جابجایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای هفته ، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه ، کاهش یا قطع برنامه ریزی شده 24 ساعته و نیز تعیین ساعت کار برنامه ریزی شده در نظر گرفته شده است.

همان طور که اشاره شد این برنامه ها متناسب با توان، ظرفیت و اهمیت صنایع و نیز توافق بین وزارت نیرو و مدیران هر مجموعه قابل انعطاف است که در ادامه به جزییاتی از این برنامه اشاره می شود.

جابجایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای هفته یکی از امکان های مدیریت بار مصرف برق، انتقال روز تعطیلی هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای هفته است که دوره اجرای آن ابتدای تیرماه تا انتهای مردادماه در نظر گرفته شده و حداقل دوره همکاری باید 4 روز غیرمستمر باشد.

در این طرح لازم است تا یک هفته قبل از آغاز عملیات، متن تفاهم نامه بین وزارت نیرو و شرکت مورد نظر امضا شده و در مدیریت سامانه پیک مصرف ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های وزارت نیرو برای تأمین برق صنایع در تابستان

برنامه های وزارت نیرو برای تأمین برق صنایع در تابستان