مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-19سياسي

سیدهادی در برخوار اصفهان حاجت می دهد + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روزها که در بحبوحه دهه کرامت هستیم و تنور عشق هشتم داغ است؛ سراغ خواهری می رویم که همچون حضرت معصومه (س) عاشق و شیدای برادرش بود.

- زهرا سادات حسینی خواهر شهید لشکر فاطمیون سید هادی حسینی که مهربانی در چهره و کلامش موج می­ زند، جزو زنان افغانستانی است که سال هاست ساکن شهر حبیب آباد اصفهان است و بزرگ شده ایران.

او همچون حضرت زینب(س) و حضرت معصومه (س) عشق وصف ناپذیری نسبت به برادرش داشت و هنوز هم با تمام وجود ادعا می کند نه تنها عشقش همچنان پا برجاست، بلکه پر رنگ تر هم شده است.

او برای مان از برادرش می گوید و از اینکه چطور توانست پا روی دلش بگذارد و عشق زمینی اش را آسمانی کند.

**: الان وضعیت تابعیت و شناسنامه و این طور مسائل اجتماعی تان درست است؟ همه چیز برایتان طبق آن قول هایی که از سپاه و بنیاد شهید بهتان دادند تأمین شد؟ مشکلی نداشتید؟ خواهر شهید: نه، همان کارت های شناسایی که داشتیم همان ها هست؛ ما از قبل هم کارت شناسایی داشتیم.

**: مگر شناسنامه به شما تعلق نگرفت؟ خواهر شهید: نه، فقط از بنیاد شهید و سپاه تا پارسال می آمدند سالی چند بار بهمان سر می زدند اما الان چند وقتی است خبری ازشان نیست! **: یعنی نمی آیند به شما سر بزنند ببینند از نظر مالی چه وضعی دارید؟ فرضا مشکلی دارید یا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدهادی در برخوار اصفهان حاجت می دهد + عکس

سیدهادی در برخوار اصفهان حاجت می دهد + عکس