مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 09:172022-06-19سياسي

تفاوت فاحش آمار دانشجویان دندانپزشکی/ 3 هزار دانشجوی دندانپزشکی گُم شدند!


حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل نود در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با قدردانی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه اخیر این شورا مبنی بر افزایش پلکانی ظرفیت دندانپزشکی را زمینه ساز عادلانه .

- تفاوت فاحش آمار دانشجویان دندانپزشکی/ 3 هزار دانشجوی دندانپزشکی گُم شدند! نماینده مجلس گفت: تفاوت فاحش آمار دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی و آمار دانشجویان معرفی شده از سوی سازمان سنجش نشان می دهد هم امکانات داریم هم ظرفیت داریم، اما گویا عوامل دیگری تعیین می کند چه کسی بر روی صندلی بنشیند؛ چه کسی ننشیند.

حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل نود در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با قدردانی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه اخیر این شورا مبنی بر افزایش پلکانی ظرفیت دندانپزشکی را زمینه ساز عادلانه سازی دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی دانست و گفت: بی شک افزایش ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی مهمترین عامل برای تعیین نرخ سرانه پزشک در درازمدت است که مقایسه ظرفیت پذیرش در ایران با اغلب کشور های دنیا نشان می دهد با وضع مطلوب فاصله ای بسیار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت فاحش آمار دانشجویان دندانپزشکی/ 3 هزار دانشجوی دندانپزشکی گُم شدند!

تفاوت فاحش آمار دانشجویان دندانپزشکی/ 3 هزار دانشجوی دندانپزشکی گُم شدند!