مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-19اقتصادي

پایان چشم انتظاری های آبی اهالی «رودبارکلا» ساری


پروژه آب رسانی روستای دوردست «رودبارکلا»ی شهرستان ساری با حضور فرمانده بسیج ناحیه ساری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پروژه آب رسانی روستای دوردست رودبارکلای شهرستان ساری با حضور فرمانده بسیج ناحیه ساری به بهره برداری رسید.

این پروژه محرومیت زدایی که به طول هزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 610 میلیون ریال به همت بسیج سازندگی ناحیه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) کلیجانرستاق و با احسان خیران و مشارکت و پای کاری اهالی منطقه اجرایی شده است، قریب به 80 خانوار روستای رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

سیدابراهیم شریفی فرمانده بسیج ناحیه ساری در این مراسم، اظهار کرد: در حوزه محرومیت زدایی از جمله ساخت خانه های محرومان، تهیه جهیزیه و کمک معیشتی از سال 1400 تاکنون قریب به 50 میلیارد تومان از منابع خیران تهیه کردیم و در اختیار مردم کم بضاعت و نیازمند قرار دادیم.

علی اصغر عباسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیاء (ص) کلیجانرستاق ساری نیز در این مراسم، بیان کرد: با همت خیران و بسیج مقاومت سپاه ناحیه ساری شبکه آب رسانی روستای رودبارکلا به طول یک هزار و 500 متر و مبلغ 61 میلیون تومان اجرایی کرد و ما امروز شاهد خوشحالی مردم این روستا بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چشم انتظاری های آبی اهالی «رودبارکلا» ساری

پایان چشم انتظاری های آبی اهالی «رودبارکلا» ساری