مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-19اقتصادي

اولین کنفرانس تجارت حلال ایران و کرواسی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سخنرانان در پنل افتتاحیه به ترتیب شافعی؛ رییس اتاق بازرگانی ایران، کرباسی؛ مدیرکل ایکریک، دوگونویچ؛ - این جلسه در محل اتاق بازرکانی و صنایع و کشاورزی ایران با حضور تاجران ایرانی و تاجرانی از کشور های بالکان از جمله کرواسی، بوسنی و هرزگوین و مونتنگرو آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سخنرانان در پنل افتتاحیه به ترتیب شافعی؛ رییس اتاق بازرگانی ایران، کرباسی؛ مدیرکل ایکریک، دوگونویچ؛ مدیر عامل مرکز حلال کرواسی، ابراهیمی؛ معاون پارلمانی بین الملل و دپارتمان حلال سازمان ملی استاندارد ایران، لونکار؛ معاون سفیر کرواسی در تهران، حسنبگویچ رییس هیات دوستی پارلمانی ایران کرواسی، خانی؛ رییس گروه دوستی پارلمانی ایران بودند.

زلاتکو حسن بگویچ در این بخش ضمن ابراز رضایت از اولین کنفرانس حلال ایران و کرواسی ابراز خرسندی خود به استقبال مخاطبان ایرانی ابراز کرد وی در ادامه مژده ی عقد تفاهم نامه همکاری بین اتاق ایران و کرواسی را داد.

رییس هیات دوستی پارلمانی ایران و کرواسی در ادامه با اشاره به این که ایران اولینم کشور آسیایی بود که استقلال جمهوری کرواسی را به رسمیت شناخت این موضوع را اساس محکمی بر تحکیم روابط میان دو کشور خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنفرانس تجارت حلال ایران و کرواسی برگزار شد

اولین کنفرانس تجارت حلال ایران و کرواسی برگزار شد