مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-19سياسي

التهاب در صحن مجلس در پی اظهارات عجیب رییس کمیسیون جوانی جمعیت


این چه راهکاری است که ما برای ازدواج ناموس خودمان و زن ایرانی پیشنهاد می کنیم، اصلا ما چه کاره هستیم که برای زنان ایرانی تعیین تکلیف کنیم؟ زن ایرانی بهتر از هرکسی صلاح و مصلحت خود را می داند.

- این چه راهکاری است که ما برای ازدواج ناموس خودمان و زن ایرانی پیشنهاد می کنیم، اصلا ما چه کاره هستیم که برای زنان ایرانی تعیین تکلیف کنیم؟ زن ایرانی بهتر از هرکسی صلاح و مصلحت خود را می داند.

در شرایطی که نمایندگان مجلس مشغول بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری بودند، نمایندگان زن مجلس مقابل صندلی بانکی پور رییس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس تجمع کرده و انتقادات تندی را به صحبت های اخیر او درباره توصیه اش پیرامون ازدواج بین المللی دختران مجرد مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در شرایطی آغاز به کار کرد که فضای مجلس متاثر از اظهارات عجیب امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان و رییس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی بود.

در شرایطی که نمایندگان مجلس مشغول بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری بودند، نمایندگان زن مجلس مقابل صندلی بانکی پور رییس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب در صحن مجلس در پی اظهارات عجیب رییس کمیسیون جوانی جمعیت

التهاب در صحن مجلس در پی اظهارات عجیب رییس کمیسیون جوانی جمعیت