مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-19سياسي

تازه ترین شماره «فکه» منتشر شد/ این فرمانده همه کاره تشییع امام خمینی(ره) بود


در تازه ترین شماره ماهنامه «فکه» با اشاره به تلاش های فرمانده شهید سردار شهید سیدمحمد صنیع خانی در کارهای اجرایی مراسم تشییع و خاکسپاری امام خمینی (ره) به نقش این شهید در دوران دفاع مقدس پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، همزمان با بیست و چهارمین سالروز انتشار ماهنامه فکه ، دویست و بیست و نهمین شماره این ماهنامه روی کیوسک مطبوعات قرار گرفت.

  در این شماره مطالبی با عناوین مردان جنگ را فراموش نکنیم، گلایه مندی یک دغدغه، تو فقط باش، برای 24سالگی فکه عزیزم، مرد و نامرد، ایرانیِ کریم؛ ایرانِ با کرامت، به قله پشت نکنید، رحلت ابوذر زمان، توطئه، مقاومت! افتخار ابدی، در مسیر تحول، جهاد تبیین یک ضرورت ملی، ممکن کننده غیرممکن ها، قلب تاریخ با یادی از شهید علی اکبر قربان شیرودی، مبارزه ای خالص با محوریت زندگی شهید محسن یغمانژاد، سلام فرمانده، قوایی از جنس نور، از طرف سرباز کوچک امام، گردان شیخ ها، لبخند بزن برادر! پرواز در آسمان حرم پرونده ویژه شهیدان حجج اسلام محمد اصلانی و محمدصادق دارایی فراروی مخاطبان قرار گرفته است.

با اولین فرمانده ترابری سپاه پاسداران آشنا شوید در بخشی از این شماره با عنوان سلام فرمانده به مناسبت درگذشت مادر سردار شهید سیدمحمد صنیع خانی مؤسس ترابری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین شماره «فکه» منتشر شد/ این فرمانده همه کاره تشییع امام خمینی(ره) بود

تازه ترین شماره «فکه» منتشر شد/ این فرمانده همه کاره تشییع امام خمینی(ره) بود