مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-19دانش

علوم پزشکی ایران رتبه نخست شاخص رفاه و سلامت جامعه رتبه بندی تایمز را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشستی با اصحاب رسانه درباره کسب رتبه جهانی در رنکینگ نشریه تایمز بیان کرد: - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از کسب رتبه نخست این دانشگاه در شاخص رفاه و سلامت جامعه رتبه بندی تایمز (معتبرترین رتبه بندی دنیا) در بین 1101 دانشگاه دنیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشستی با اصحاب رسانه درباره کسب رتبه جهانی در رنکینگ نشریه تایمز بیان کرد: دانشگاه ها در ابتدای امر فقط اهداف آموزشی را دنبال می کردند؛ اما در نسل دوم پژوهش و تحقیقات هم به مسئولیت آنها اضافه شد.

پازوکی ادامه داد: اما با گذر از نسل های مختلف حال امروزه به این نسل رسیده ایم که پژوهش ها و محصولات دانشگاه ها تا چه اندازه می توانند به کار آیند و نیازی را رفع کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی از دهه 60 بعنوان ابتکاری از نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تربیت دانشجویان در حوزه آموزش پزشکی مسئولیت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، غذا و دارو را عهده دار شدند، گفت: ثمره این فعالیت ها و دستاوردها موفقیت های بسیاری است که از جمله آنها همین کسب رتبه برتر جهانی در رنکینگ نشریه تایمز را می توان نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی ایران رتبه نخست شاخص رفاه و سلامت جامعه رتبه بندی تایمز را کسب کرد

علوم پزشکی ایران رتبه نخست شاخص رفاه و سلامت جامعه رتبه بندی تایمز را کسب کرد