مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-19دانش

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی


کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از امروز یکشنبه 29 خرداد 1401 قابل دریافت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای 2 و 3 تیرماه 1401 به صورت کاملا کاغذی در 33 حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

داوطلبان می توانند از امروز یکشنبه 29 خرداد 1401 تا روز چهارشنبه اول تیرماه از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

14 هزار داوطلب در کنکور دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 ثبت نام کرده اند که از این تعداد 9 هزار داوطلب زن و 5 هزار داوطلب مرد هستند.

ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر ممنوع خواهد بود و داوطلبان به نوبت و زمان برگزاری آزمون رشته خود، که بر روی کارت ورود به جلسه نیز درج خواهد شد، توجه کنند تا در روز آزمون مشکلی نداشته باشند.

نوبت بندی رشته های آزمون بر اساس گروه بندی اعلام شده در زیر آمده است: صبح پنجشنبه 2 تیرماه 1401: مجموعه (روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی)، علوم تغذیه، ارگونومی، فارماکولوژی، علوم بیومدیکال مقایسه ای، طب سوزنی، اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی