مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-19ورزشي

افتتاح دوره ناظران فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فیفا/


مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فوتسال فیفا ، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولین کمیته داوران صبح امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و آقایان و ضرورت برگزاری سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال، دوره سمینار دانش افزایی ناظران داوری فوتسال بانوان از صبح امروز ( یکشنبه 29 خردادماه)در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

بر همین اساس مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و علی خسروی عضو کمیته داوران برگزار شد.

تدریس این دوره بر عهده پدرو گالان مدرس مطرح اسپانیایی و رییس کمیته داوران فوتسال فیفا است.

در این دوره دانش افزایی آخرین قوانین داوری فوتسال و نحوه نظارت تا روز 30 خرداد ماه به حاضرین در بخش های بانوان و آقایان تدریس می شود.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخشی از مراسم افتتاحیه دوره ناظران داوری فوتسال بانوان گفت:امیدوارم این دوره، شروع کننده مسیر جدیدی برای فوتسال بانوان باشد و با الگو برداری و ایجاد یک مدل دقیق و جامع بتوانیم بستر رشد و توسعه داوری و نظارت داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دوره ناظران فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فیفا/

افتتاح دوره ناظران فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فیفا/