مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-19اقتصادي

وجود 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده های مواصلاتی استان فعال است.

- به خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان 45 بازدید از این مجتمع ها انجام شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده های مواصلاتی استان فعال بوده که ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جاده ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده ها در دستور کار قرار دارد.

جلال زاده گفت: به صورت دوره ای از مجتمع های خدماتی رفاهی، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی موجود در جایگاه های سوخت منفرد، رستوران ها و واحد های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید می شود.

  وی ادامه داد: در بازدید از این مجتمع ها شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع ها مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان جنوبی

وجود 33 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان جنوبی