مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-19سياسي

21 درصد خدمات دولتی الکترونیکی شد


دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه 21 درصد خدمات دولتی شامل 350 خدمت کاملا الکترونیکی شده، از رسانه ها خواست مطالبه الکترونیکی و هوشمند شدن خدمات را از دستگاه هایی که رتبه های پایینی دارند پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، رضا باقری اصل دبیر شورای فناوری اطلاعات در نشست خبری اعلام نهمین دوره ارزیابی دولت الکترونیکی، با اشاره به اینکه دولت الکترونیک در چندین برهه در دولت های مختلف به صورت جدی پیگیری شد، گفت: در انتهای دولت دوازدهم و همزمان با دوران کرونا با نگاه جدیدی به دولت الکترونیک پرداخته شد و همین توسعه موجب نجات جان انسان های بسیاری می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک در دولت سیزدهم هم از اولویت های رییس جمهور است، افزود: در این دولت نیز دولت الکترونیک با عنوان دولت هوشمند رنگ دیگری گرفت و بر اساس قانون بودجه سال جاری نیز برای دستگاه های مختلف به یک الزام قانونی تبدیل شد و فرصت بی نظیری برای رفع عقب ماندگی ها در این حوزه ایجاد کرده است.

باقری اصل با اشاره به تغییر شاخص ها با توجه به نیازمندی ها و فناوری های جدید، گفت: این شاخص ها بر اساس قوانین جاری و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مجلس به صورت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 درصد خدمات دولتی الکترونیکی شد

21 درصد خدمات دولتی الکترونیکی شد