مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-19سياسي

نگفتم دختران ایرانی با مردان خارجی ازدواج کنند


به نوبه خود از بانوانی که ممکن است این تقطیع، ذهن آن ها را آزرده کرده باشد، از طرف رسانه های غلط، عذرخواهی می کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، نماینده اصفهان در مجلس توضیحاتی درباره اظهارات اخیرش درخصوص ازدواج بین المللی دختران ایرانی ارائه کرد.

امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 خرداد) قوه مقننه و با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: جز انسان های بزرگوار، کسی حرمت زن را رعایت نمی کند و جز انسان های پست و لعین کسی به زنان اهانت نمی کند.

برادر بزرگوارم در حین صحبت های خود، تذکری به من دادند که باید به این نکته توجه کرد که رسانه های معاند با تقطیع سخنان به ویژه سخنان نمایندگان مجلس به تخریب مجلس می پردازند.

وی با بیان اینکه از نمایندگان که خود قربانی تقطیع سخنان هستند، انتظار دارم هر زمان که در زمان مجازی یا پیامکی، اظهارنظری مطرح می شود، ابتدا صحبت را کامل بشنوند، سپس درباره آن قضاوت کنند، افزود: صحبت من در محیطی علمی و آکادمیک بود؛ من در آن جلسه در حال تحلیل آمار بودم و تاکید کردم که این بحث رسانه ای نیست و مربوط به حوزه نظری و صاحب نظران است.

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم با اشاره به سخنان خود در جلسه مذکور توضیح داد: در این نشست مطرح کردم که آمار های غلطی در جامعه مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگفتم دختران ایرانی با مردان خارجی ازدواج کنند

نگفتم دختران ایرانی با مردان خارجی ازدواج کنند