مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-19اقتصادي

ارایه هم زمان اینماد و درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت سداد


شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمادگی دارد از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی و هم زمان با دریافت اینماد، درگاه پرداخت اینترنتی نیز به متقاضیان ارائه کند.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد به منظور ایجاد بسترهای لازم برای دریافت هم زمان اینماد و درگاه پرداخت، همکاری های بسیاری را طی ماه های گذشته با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی داشته که بر اساس آن وب سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی به صورت آزمایشی از سوی این شرکت پیاده سازی شد.

این اقدام با هدف ایفای مسئولیت در بهینه سازی و تسریع فرایندهای حوزه پرداخت و همچنین رویکرد تعاملی با نهادهای متولی از جمله مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سوی شرکت سداد صورت گرفت و اکنون سداد، راهگشای سایر شرکت های پرداخت الکترونیکی و پرداخت یار شده تا خدمات با استفاده از وب سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی، با سرعت بیشتر و مراحل کوتاه تر به متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی ارایه شود.

بر این اساس، اکنون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک فراخوان از تمامی شرکت های پرداخت یار و پرداخت دعوت کرده است تا به وب سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه هم زمان اینماد و درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت سداد

ارایه هم زمان اینماد و درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت سداد