مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:532022-06-19فرهنگي

خاطراتی از رضا کیانیان در سالروز تولدش


خسرو شکیایی در بازی ها خیلی دست هایش را تکان می داد و به نوعی هوا را می شکافت و برای همه ما جذاب بود و آنرا دوست داشتیم.

- رضا کیانیان گفت : آنچه در نقش هایم برایم اهمیت دارد، خلوت نقش هاست.

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بخش هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، رضا کیانیان با بیان اینکه تمام مقالاتی که با موضوع بازیگری نوشته درباره سوال هایی بوده که در ذهنش پیش می آمده ، گفت: یادم می آید در فیلم آژانس شیشه ای در سکانسی باید خم می شدم گلوله را برمی داشتم و نشان می دادم و عزیز ساعتی (فیلمبردار) یک دفعه قطع کرد و گفت مشکلی برای نور بوجود آمده است و آرام نزدیک گوش من گفت به خاطر نور قطع نکردم دلیلش این است که بهت بگویم چطور گلوله را بالا بیاوری تا پلان بهتر شود و در همان جا متوجه شدم که اگر از زاویه دوربین فکر می کردم، متوجه می شدم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نکات مهمی که متوجه شدم این بود که باید در زمان بازی متوجه پلان هم باشم یعنی از جانب فیلمبردار هم باید فکر کنم و همین امر موجب شد تا با پنج فیلمبردار مصاحبه کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطراتی از رضا کیانیان در سالروز تولدش

خاطراتی از رضا کیانیان در سالروز تولدش