مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-19سياسي

بازگشایی یک کارخانه کاشی پس از 7 سال تعطیلی در عقدای یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در عقدا، غلامعلی دهشیری دقایقی پیش در جمع برخی خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه هفته قوه قضاییه و آیین بازگشایی مجتمع تولیدی کاشی و سرامیک سها سرام عقدا اظهار کرد: با توجه به بند 2 اصل 156 قانون اساسی، یکی از وظایف قوه قضاییه احیای حقوق عامه بیان شده که یکی از جلوه های احیای حقوق عامه، حمایت از تولید داخلی است.

رییس کل دادگستری استان یزد افزود: در همین راستا و در آستانه هفته قوه قضاییه، کارخانه سها سرام عقدا که به دلیل اختلاف شدید مدیران و سهام داران و فشار طلبکاران از سال 93 تاکنون تعطیل و 200 کارگر نیز بیکار شدند با ورود سرمایه گذار جدید و مدیران این شرکت و تلاش دستگاه قضایی مجددا به چرخه تولید بازگشت و امروز بازگشایی گردید و خط تولید با دستان امام جمعه شهرستان اردکان آغاز به کار کرد.

دهشیری تصریح کرد: علیرغم تشکیل 200 پرونده در دادگستری استان و همچنین فشار طلبکاران که دو بانک، عمده طلبکاران کارخانه بوده اند به همت حوزه قضایی بخش عقدا و به ویژه شواری حل اختلاف این بخش امروز، این واحد تولیدی به چرخه اقتصاد و صنعت و تولید کشور بازگشت.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته بدهی حداقل 100 نفر از بدهکاران پرداخت و تفاهم های لازم با بانک های عامل صورت گرفت و همچنین با صلح و سازش ایجاد شده از تشکیل 100 پرونده دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی یک کارخانه کاشی پس از 7 سال تعطیلی در عقدای یزد

بازگشایی یک کارخانه کاشی پس از 7 سال تعطیلی در عقدای یزد