مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 15:472022-06-19اجتماعي

از فضاهای آموزشی بلااستفاده آبیک به نفع مردم شهرستان استفاده شود


از فضاهای آموزشی بلااستفاده در شهرستان آبیک اعم از فروش یا واگذاری آنها، باید به نحو احسن و به نفع شهرستان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در این اداره برگزار شد، با اشاره به اهمیت امر تعلیم و تربیت اظهار کرد: بعضا گزارشاتی به دست می رسد که بیانگر این است که وضعیت مناسبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی وجود ندارد و در پارک ها وضعیت اسفناک است.

وی افزود: همه مسئولان و خیران هر چه در توان دارند باید از حوزه تعلیم و تربیت حمایت کنند که یکی از سیاست های اصلی ما نیز همین موضوع است و باید کمک کنیم که شهرداری ها باید مسئولیت اجتماعی و فرهنگی را در این زمینه انجام و به منصه ظهور برساند.

فرماندار شهرستان آبیک بر تشکیل کمیته ای در آموزش و پرورش با محوریت مدیریت این اداره در خصوص زمین های چمن مصنوعی با حضور شهرداران ادامه داد: ظرف مدت یک هفته لازم است در زمینه چمن مصنوعی، تفاهم نامه با شهرداری ها منعقد شود و در بازه زمانی مشخص بر اساس جدول زمانبندی نظارت ها صورت گیرد .

فتوحی بر بررسی فضاهای موجود اداره آموزش و پرورش از نظر اجتماعی و امنیتی برای فروش یا واگذاری مدارس بلااستفاده با همکاری آموزش و پرورش و بخشداران بیان کرد: باید به نفع شهرستان آبیک از فضاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فضاهای آموزشی بلااستفاده آبیک به نفع مردم شهرستان استفاده شود

از فضاهای آموزشی بلااستفاده آبیک به نفع مردم شهرستان استفاده شود