مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-19پزشكي

وزارت بهداشت: تعداد زیادی دندانپزشک در کشور بدون پروانه فعال مطب فعالیت می کنند


تعداد دانشجویان دندانپزشکی ما در سال 1358 حدود 1000 دانشجو بود که این آمار در سال 1378 به 5000 و در حال حاضر به 16 هزار رسید، یعنی آمار دانشجویان در مقایسه با 20 سال گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است.

- دکتر مهدی کدخدازاده: تعداد دانشجویان دندانپزشکی ما در سال 1358 حدود 1000 دانشجو بود که این آمار در سال 1378 به 5000 و در حال حاضر به 16 هزار رسید، یعنی آمار دانشجویان در مقایسه با 20 سال گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است.

دبیر شورای دندانپزشکی وزارت بهداشت بر ضرورت حضور نخبگان، کارشناسان و متخصصان در تصمیم گیری مربوط به حوزه دندانپزشکی تاکید کرد و گفت: طی 20 سال گذشته، آمار دانشجویان این رشته سه برابر افزایش پیدا کرده است و ما باید از اشتباهی که در گذشته برای توسعه دانشکده های دندانپزشکی داشته ایم، تجربه گرفته و با افزایش ظرفیت این اشتباه را مجددا تکرار نکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی کدخدازاده امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در خصوص مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دندانپزشکی در وزارت بهداشت برگزار شد، بر ضرورت توجه به دیدگاه کارشناسان در چنین تصمیم گیری هایی تاکید کرد و گفت: آنچه که مهم است این نکته است که باید ببینیم آیا در تصمیم گیری های حوزه تخصصی به خصوص حوزه هایی که به سلامت و ارتقاء سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: تعداد زیادی دندانپزشک در کشور بدون پروانه فعال مطب فعالیت می کنند

وزارت بهداشت: تعداد زیادی دندانپزشک در کشور بدون پروانه فعال مطب فعالیت می کنند