مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 17:272022-06-19فرهنگي

جناب سازمان اوج ! تولیدات فیلم و سریال شما حق الناس است


سال گذشته تنها فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» به عنوان محصول سازمان اوج ساخته شد اما به دلیل مشکلات پروانه نمایش توقیف شد.

- سال گذشته تنها فیلم سینمایی مسیح پسر مریم به عنوان محصول سازمان اوج ساخته شد اما به دلیل مشکلات پروانه نمایش توقیف شد.

پخش سریال تلویزیونی تولید شده در آن سازمان، تا خبر تولید 10 فیلم سینمایی برای جشنواره فجر امسال.

مهرماه سال گذشته بود که احسان محمدحسنی رییس سازمان اوج طی نشستی عنوان کرد که ساخت چند فیلم سینمایی در دستور کار این سازمان است اما به دلیل شرایط کرونایی و بحث درآمدزایی ترجیح این مجموعه بر این بوده است که در عرصه سریال سازی فعال باشند.

به طوری که سال گذشته تنها فیلم سینمایی مسیح پسر مریم به عنوان محصول اوج ساخته شد اما به دلیل مشکلات پروانه نمایش از رقابت در جشنواره فیلم فجر بازماند و توقیف شد.

حال سریال مستوران تولید اوج قرار است از روز پنج شنبه (2 تیر) از شبکه یک پخش شود، اما نکته جالب توجه این است که بیلبوردهای تبلیغاتی این سریال در سطح شهر تهران دیده می شود.

معمولا این بیلیوردهای تبلیغاتی برای محصولات نمایش خانگی استفاده می شود، به دلیل اینکه محصولات بخش نمایش خانگی و یا برخی فیلم های سینمایی در رادیو و تلویزیون تیزر و پیام تبلیغی ندارند، برای اطلاع رسانی به مخاطبین از این تمهید بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب سازمان اوج ! تولیدات فیلم و سریال شما حق الناس است

جناب سازمان اوج ! تولیدات فیلم و سریال شما حق الناس است