مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 18:272022-06-19سياسي

استیضاح وزیر صمت اعلام وصول شد


سیدنظام الدین موسوی در تشریح جزییات جلسه امروز هیئت رییسه مجلس گفت: در این جلسه تقویم دستورکار های 3 ماهه مجلس بررسی و مسائل اساسی که در این مدت در دستورکار مجلس خواهد بود، - مشخص شد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس از اعلام وصول نخستین طرح استیضاح وزیر دولت سیزدهم در مجلس خبر داد و گفت: بعد از بررسی های مختلف، طرح استیضاح وزیر صمت اعلام وصول و برای بررسی به کمیسیون تخصصی ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت؛ سیدنظام الدین موسوی در تشریح جزییات جلسه امروز هیئت رییسه مجلس گفت: در این جلسه تقویم دستورکار های 3 ماهه مجلس بررسی و مسائل اساسی که در این مدت در دستورکار مجلس خواهد بود، مشخص شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین مکاتبات و دیدگاه های برخی نمایندگان درباره نحوه قرعه کشی نطق ها، تذکرات و اخطار های روزانه در صحن علنی مجلس نیز بررسی و تصمیم گیری شد.

موسوی با بیان این که هم اکنون درخواست های مختلفی برای استیضاح برخی وزرا به هیئت رییسه ارسال شده است، گفت: در جلسه امروز و براساس مباحثاتی که مطرح شد و نیز طبق زمان بندی ثبت درخواست ها برای استیضاح، طرح استیضاح آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول و برای بررسی به کمیسیون تخصصی آن ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح وزیر صمت اعلام وصول شد

استیضاح وزیر صمت اعلام وصول شد