مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 18:322022-06-19بين الملل

همسر اسیر فلسطینی: عواوده در معرض سکته قلبی و مرگ ناگهانی قرار دارد


همسر «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی به خبرگزاری فارس گفت که وضعیت جسمی وی وخیم است و در معرض سکته قلبی و مرگ ناگهانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همسر خلیل عواوده اسیر فلسطینی که برای صد و نهمین روز متوالی در زندانهای رژیم موقت صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است، تأکید کرد که در دوران اعتصاب غذای وی، هیچ ملاقاتی با این اسیر نداشته است.

همسر این اسیر فلسطینی با بیان اینکه هیچ وسیله ارتباطی با عواوده ندارد، به خبرگزاری فارس گفت: به خاطر وخامت وضعیت سلامت وی، به بیمارستان منتقل شد، ولی اسراییل همچنان به خواسته های عادلانه وی مبنی بر پایان بازداشت اداری و آزادسازی او پاسخی نداده است.

وی ضمن ابراز نگرانی شدید درباره وضعیت جسمانی این اسیر، تصریح کرد: طبیعتا نگرانی بسیاری نسبت به زندگی وی وجود دارد؛ به ویژه اینکه در پیامی که از طریق وکیل فرستاد، نوشته بود که می خواهم وصیتم را بنویسم، ولی از روحیه شما می ترسم.

این بدان معناست که خلیل مرگ را در برابر چشمان خود می بیند.

همسر عواوده با تأکید بر اینکه به خاطر روحیه همسرش، به پیروزی با کمک خداوند باور دارد، با ارسال پیامی گفت: پیام ما به مقاومت فلسطین، نهادهای بین المللی و سازمانهای حقوق بشری این است که مسئولیت خود را بپذیرند و با شدیدترین ابرازها، برای آزادی او اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر اسیر فلسطینی: عواوده در معرض سکته قلبی و مرگ ناگهانی قرار دارد

همسر اسیر فلسطینی: عواوده در معرض سکته قلبی و مرگ ناگهانی قرار دارد