مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 19:072022-06-19سياسي

رییس سازمان بسیج: در برابر عملیات روانی دشمن افسران جهاد تبیین باشیم


رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، گفت: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفندها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در افتتاحیه کنگره ملی بزرگداشت 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: استمرار راه شهدا هم تعقیب اهداف انقلاب اسلامی است و هم برنامه های دشمن را خنثی می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن بی رحمانه بر ملت ایران می تازد، تصریح کرد: دشمن در بستر فضای مجازی و با توسل به دروغ سعی در القای یأس و ناامیدی در میان ملت ایران دارد، چنانکه هر کس در فضای مجازی سیر کند دچار بحران هویت می شود گویی که به پایان راه رسیده است.

وی توضیح داد: راه ملت ایران مشخص و آینده روشن است، البته مشکلاتی وجود دارد که عمده آن ها از کارشکنی ها و برنامه های همین دشمنان نشأت گرفته است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی و در جنگ ترکیبی، هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، عنوان کرد: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفندها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: در برابر عملیات روانی دشمن افسران جهاد تبیین باشیم

رییس سازمان بسیج: در برابر عملیات روانی دشمن افسران جهاد تبیین باشیم