مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 19:122022-06-19سياسي

رییس سازمان بسیج: در برابر عملیات روانی دشمن، افسران جهاد تبیین باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در افتتاحیه کنگره ملی بزرگداشت 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: استمرار راه شهدا هم تعقیب اهداف انقلاب اسلامی است و هم برنامه های دشمن را خنثی می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن بی رحمانه بر ملت ایران می تازد، تصریح کرد: دشمن در بستر فضای مجازی و با توسل به دروغ سعی در القای یأس و ناامیدی در میان ملت ایران دارد، چنانکه هر کس در فضای مجازی سیر کند دچار بحران هویت می شود گویی که به پایان راه رسیده است.

وی توضیح داد: راه ملت ایران مشخص و آینده روشن است، البته مشکلاتی وجود دارد که عمده آن ها از کارشکنی ها و برنامه های همین دشمنان نشأت گرفته است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی و در جنگ ترکیبی، هر کدام از ما باید افسر جهاد تبیین باشیم، عنوان کرد: باید با کنشگری فعال و مؤثر در عرصه جهاد تبیین ترفندها و عملیات روانی دشمنان را خنثی کنیم.

عشایر، پرچمدار عزت و افتخار در همه دوران رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه عشایری در تمام دوران ها پرچم دار عزت، افتخار، دیانت و میهن پرستی بوده و شجاعت و مقاومت را معنا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: در برابر عملیات روانی دشمن، افسران جهاد تبیین باشیم

رییس سازمان بسیج: در برابر عملیات روانی دشمن، افسران جهاد تبیین باشیم