مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 21:022022-06-19سياسي

آخرش هم عذرخواهی نکرد!


ماجرای ایده امیر حسین بانکی پور رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده محلس درباره ازدواج بین المللی در همایش «ایران جوان» در جامعه الزهرا (س) با موجی از انتقادات نمایندگان مجلس مواجه شد تا جایی که عده ای از بهارستان نشین ها خواستار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جو مجلس در همان ساعات ابتدایی جلسه علنی متفاوت از سایر روزها و جلسات پارلمان بود که دلیل آن را باید در توصیه بانکی پور برای ازدواج بین المللی جستجو کرد.

اعتراضات به این صحبت از طرف نمایندگان زن مجلس شروع شد.

آنها به صورت دسته جمعی مقابل صندلی بانکی پور نماینده اصفهان جمع شده و انتقادات خود را بیان می کردند؛ انتقاداتی که با دفاع بانکی پور مواجه شد.

شاید همین واکنش نمایندگان زن بود که باعث حساسیت نمایندگان مرد شد و تعدادی از آن ها سوالات خود را از بانکی پور پرسیده و تعدادی هم با صدای بلند او را مورد عتاب قرار می دادند؛ حتی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی به او گفت: آیا واقعا چنین حرفی زده ای؟ اصلا .

که چنین چیزی گفتی؟! کمال علیپور نماینده قائمشهر هم با حالتی سوال برانگیز و متعجب به او گفت که آیا واقعا راه حل را چنین چیزی می دانی؟ همه این اتفاقات در میانه بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری رخ می داد که با ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرش هم عذرخواهی نکرد!

آخرش هم عذرخواهی نکرد!