مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 22:172022-06-19سياسي

آیت الله استادی عزادار شد


آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی از دست دادن همسر خود عزادار شد و آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی درگذشت این بانو را به آیت الله استادی تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همسر آیت الله رضا استادی که از  چند روز پیش در بخش آی سی یو بیمارستان بستری بود، امروز درگذشت.

مراسم تشییع روز دوشنبه 30 خرداد ساعت 19 از مسجد شهید مصطفی خمینی (خیابان بسیج نبش کوچه چهلم) به سمت گلزار شهداء و مراسم ترحیم همان روز پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهداء خیابان صفاییه برگزار می شود.

خاطرنشان می شود، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، با صدور پیامی به دنبال درگذشت همسر عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد:  انا لله و انا الیه راجعون حضرت آیت الله آقای استادی(دامت برکاته) سلام علیکم بما صبرتم دریافت خبر رحلت بانوی مومنه همسر مکرمه تان موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و آرزوی صحت و سلامت برای آنجناب، فقدان آن بانوی صالحه را به جنابعالی، خانواده محترم و بستگان ارجمند تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند غفور برای آن فقیده سعیده، مغفرت بیکران و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، آرامش قلبی توام با اجر فراوان و پایدار خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله استادی عزادار شد

آیت الله استادی عزادار شد